x



TIEMPO LEGEND IV FG
TIEMPO LEGEND IV FG TIEMPO LEGEND IV FG

TIEMPO LEGEND IV FG

454316-130
241,50 TL
345,00 TL

Beden Seçiminiz (Beden Tablosu)

Deri
Nike Tiempo Legend Cleat: Seçkin rahatlık ve dokunuş Ayağı rahatça saran Kanguru derisinden üretilmiş Nike Tiempo Legend IV FG Erkek Futbol Kramponu, profesyonel ve elit oyunculara yüksek hızlarda mükemmel bir top hakimiyeti sunar. Uzman çivi sistemiyle çim zeminler için tasarlanan bu krampon, iyi bir destek ve hafiflik sağlaması için doğru noktalarda yastıklama özelliğine sahiptir. Özellikler
* Sayada kullanılan Kanguru derisi ve acc teknolojisi, tüm koşullarda üstün rahatlık ve optimal kontrol sağlar
* Bütün TPU plaka, doğal zeminlerde hafiflik ve dayanıklılık sağlarken rahat bir oyun imkanı verir * Rahatlık ve destekleme için Kanga-lite parça kullanılmıştır
* Hafif nemli ancak nadiren çamurlu çim sahalarda kullanıma yönelik çim zemin (FG) krampon çivileri Yastıklama Ayağı eldiven gibi saran kalıplı EVA astar; birinci sınıf bir yastıklamanın yanı sıra rekabet kızıştığında darbelere karşı üstün koruma sağlayan gelişmiş bir topuk aksi ve ark desteği sağlar. Dahili TPU topuk aksi ayağı ayakkabının içine hapsederek ayakkabının ayağı sıkıca sarmasını ve desteğe en çok ihtiyaç duyulan bölgelerde destek sağlar. Tasarım Tiempo Legend IV'te doğal deri hissi uyandıran, konforlu ve su geçirmez Kanga-Lite sentetik deri kullanıldı. Burundaki kapitone dikişli ultra yumuşak kanguru derisi, oyuncu topa yön verirken daha isabetli vuruşlar sağlar. Yer Tutuş Maksimum saha kontrolü ve hücum için ön kısımda koni şeklinde ve topuk kısmında tırtıklı çiviler, basıncı doğru şekilde dağıtarak kavramayı ve yer tutuşunu maksimize ederek her dönüş, top kesme ve vuruş hareketine isabet kazandırır. Ek detaylar:
* Topuktaki sentetik süet astar, hareket boyunca süren bir rahatlık sağlar
* Ayak kemeri desteği ve yastıklama sağlamak içi kalıplanmış EVA taban astarı
* Doğal ve daha etkin hareket açıklığı için ayakkabının ön kısmında esnek oluklu yapı

NIKE

Oregon Üniversitesinin eşsiz antrenörü Bowerman, Amerika'yı jogging'le tanıştırdı, üniversitesinde rakipsiz bir atletizm programı geliştirdi ve sporcularına her alanda, bedenlerinde, spor gereçlerinde ve tutkularında, önde olmak için çalışmaları gerektiğini öğretti.

Phil Knight, Oregon Üniversitesi'nde muhasebe öğrencisiydi ve Bowerman'ın çalıştırdığı bir orta mesafe koşucusuydu. 1962'de Knight'ın aklına herkese "Sen delirmişsin, bu iş asla yürümez" veya "Kârlı bir iş olsa birileri yapardı" dedirten bir fikir geldi. Japonya'dan ileri teknoloji ürünü, düşük fiyatlı spor ayakkabıları ithal etmek.

Aynı yıl Bowerman ve Knight bir şirket kurdu. İkisinin de 500'er dolar koyduğu, el sıkıştıkları ve hemen ithalata başladıkları anlatılır ama aslında muhtemelen bu işe yaklaşık olarak 550'şer dolar koymuşlardı. Kısa bir süre sonra, Blue Ribbon Sports (BRS) adında kimsenin bilmediği bir şirket tarafından ithal edilen ayakkabılar Amerikalıların ayaklarında görülmeye başlandı.

Kısa sürede bunun ötesine geçileceği açıktı. Bowerman, sürekli olarak ayakkabı tasarımlarını geliştirmenin yollarını arıyordu. Kısa bir süre sonra Amerikan koşu pazarını geliştirmek amacıyla BRS'den vazgeçildi ve yeni bir yaklaşım benimsendi. Artık yeni tasarımlarla ve yeni bir şirket adı altında çalışacaklardı. Bunun için kendilerine bir isim ve logo arayışına girdiler. Portland State Güzel Sanatlar Akademisi'ndeki öğrencilere şirketlerini anlattılar ve onlardan logo tasarlamalarını istediler. Caroline Davidson isimli öğrenci "swoosh" isimli Nike'ın logosunu çizdi ve bunu da 35$'a satın aldılar.

Şirketin ilk zamanlarda yaşadığı büyüme sürecinde iki kişi önemli rol oynadı: Oregon Üniversitesindeyken Knight'ın rakibi olan koşucu Jeff Johnson ve yine Oregon Üniversitesi takımının müthiş yetenekli orta mesafe koşucusu Steve Prefontaine.

Johnson, 1965'te Knight ve Bowerman'ın şirketi Blue Ribbon Sports'un ilk tam zamanlı çalışanı oldu ve kamyonetiyle liselerarası atletizm yarışmalarına giderek ayakkabı satmaya başladı. Hatta şirketin ismi olan "Nike"ı kendisi buldu. 1966'da Kaliforniya'nın Santa Monica kentinde, Pico Bulvarı 3107 numarada bulunan daracık bir binada, şirketin ilk perakende satış mağazasını açtı. Nike adını bulan da Johnson'dı. Nike ürünlerini kullanan ilk üst düzey koşucu olan Prefontaine, Nike koşu ayakkabılarının tasarımında çok etkili oldu. Prefontaine'in yılmak bilmeyen kişiliği ve müthiş rekabet tutkusu, şirket üzerinde silinmez bir iz bıraktı.

Bugün dünyanın en büyük spor markası Nike'ın temelinde insan vücudunun potansiyeline inanmak ve mümkün olan en yüksek başarıyı o potansiyelden çıkartmak için yapılan çabalar bulunuyor. Oregon Üniversitesi'nin efsanevi koşu antrenörü Bill Bowerman'ın yetiştirdiği atletlerin performansını maksimize etmek için yaptığı çalışmalar sırasında ortaya çıkarttığı ayakkabılar ve bunları takip eden yüzlerce mucize tasarım, bugün dünyanın en iyi atletlerinin performansını destekliyor. Spor ve aktif yaşama yönelik ayakkabı, tekstil ve ekipman ürünleri sunan Nike, Türkiye'deki merkez ofisini 2000 yılında kurdu.

T-Soft® e-ticaret sistemleriyle hazırlanmıştır.